#62 "Stażystka" Alicja Sinicka PRZEDPREMIEROWO


Przedstawiam Wam dziś jedną ze styczniowych premier, która sprawiła, że będę ją polecać każdemu. Nie sądziłam, że „Stażystka” tak bardzo wciągnie mnie w swoją historię, ale się udało, i to jak! Odliczajcie do 29.01! 


Opis fabuły:
Marek Skalski szuka stażystki. Pomaga mu w tym Ewa Skalska, która bardzo dobrze zna swojego męża. Wie, która kandydatka go zaintryguje. Wie, jakie będzie miała włosy i kolor oczu. Wie, że Marek ponownie ją zdradzi.
Klaudia Neter nie ma wątpliwości, że ten staż jest jej szansą na lepszą przyszłość. Z czasem odczuwa jednak coraz większy niepokój. Zostaje uwikłana w niebezpieczny trójkąt, lecz zamierza się z niego wycofać.
W Oławie zostaje znalezione ciało jednej z dwóch zaginionych młodych kobiet. Każda z nich wcześniej odbywała staż u Skalskiego. Klaudia zaczyna obawiać się o własne życie. Nie wie jednak, z której strony może nadejść niebezpieczeństwo. 

Dla kogo? 
Dla każdego, kto lubi książki nietuzinkowe z bardzo dobrym pomysłem. Nie zrażajcie się napisem „namiętność” na książce- bałam się, że będzie to w głównej mierze erotyk, ale nic bardziej mylnego. 

Bohaterowie:
Klaudia - stażystka, która dostała pracę w świetnie prosperującej firmie Skalski. Potrzebuje sporo pieniędzy, które będzie mogła zainwestować w swoją przyszłość, a ta praca daje jej tę możliwość. Marek Skalski- pracodawca Klaudii. Jego dwie poprzednie stażystki do złudzenia ją przypominały, obie zginęły w dziwnych okolicznościach. Ewa Skalska- żona Marka, która wie o zdradach męża. 

Co sądzę... 
Przyznam otwarcie, że spodziewałam się zupełnie czegoś innego. Zakładałam, że dostanę tu taki sobie thriller z domieszką erotyku, a w zasadzie - erotyk, z domieszką thrillera. Gdybyście wiedzieli jak się pomyliłam... jakie było moje zaskoczenie, gdy od pierwszych stron zostałam tak wciągnięta, że nie mogłam się oderwać! Nie znam twórczości Autorki, „Stażystka” to moje pierwsze spotkanie z nią i nie żałuję, że zdecydowałam się zrecenzować ten tytuł. Alicja Sinicka dograła tu wszystko. Jest świetny (!!!) pomysł na fabułę, jest świetne przedstawienie postaci. Od pierwszych stron zastanawiałam się, co się dzieje między Ewą a jej mężem. Co takiego musiało się wydarzyć, by biernie przyglądała się zdradom męża i dumnie mijała kobiety, które mu w tym pomagały. 
Wyjaśnienie zwaliło mnie z nóg. Co za pomysł! Dodatkowo wątek niewyjaśnionej śmierci dwóch pozostałych stażystek został świetnie poprowadzony aż do końca. Mylne tropy, wielu podejrzanych, nie wiadomo, komu ufać - każdy z nich miał jakiś powód. I tu znowu Autorka mnie zaskoczyła, bo nie spodziewałam się kompletnie takiego zakończenia! Powiem jedno- nie bójcie się i sięgajcie po ten tytuł. Jest genialny. Spełnił wszystkie moje oczekiwania i nie mam się absolutnie do czego przyczepić, choćbym chciała,  a uwierzcie, sama jestem w szoku, że to piszę. I bardzo bym chciała, żeby „Stażystka” została zekranizowana. Byłabym pierwszą osobą, która kupi bilet, zapewniam. Polecam ogromnie! 



Tytuł: „Stażystka”
Autor: Alicja Sinicka
Wydawnictwo: Kobiece
Gatunek: Thriller 
Premiera: 29.01.2020
Moja ocena:  5/5 



Za egzemplarz przedpremierowy dziękuję Wydawnictwu Kobiece:


Komentarze

Popularne posty