#75 "Lista, która zmieniła moje życie" Olivia Beirne


Ostatnio coraz więcej u mnie książkowych komedii czy obyczajówek! Jednak sięgam tylko po te, które naprawdę mnie intrygują. Na tę książkę czekałam ogromnie, a każda kolejna przeczytana strona sprawiała, że na sercu robiło mi się coraz cieplej. Zapraszam Was na kilka słów na temat „Listy, która zmieniła moje życie”.

"Georgia kocha wino, programy reality show i siedzenie na kanapie po pracy. Nie znosi wysokości, sprawdzania swojego konta bankowego, chodzenia na randki oraz aktywności, do których wymagany jest sportowy stanik. I nigdy, przenigdy nie podejmuje żadnego ryzyka. Aż do chwili, kiedy jej piękna i odważna siostra zdaje sobie sprawę, że nie zdoła odhaczyć wszystkiego ze swojej "Listy Rzeczy Do Zrobienia Przed Trzydziestką" i prosi Georgię o pomoc. Georgia ma zaledwie kilka miesięcy, by zmienić swoje życie i dokończyć zadania z listy. Czy będzie na tyle odważna, by dla swojej siostry zaryzykować wszystko? Czy jej życie zmieni się pod wpływem listy?"

 
 
 

Dla kogo:

Dla osób lubiących inteligentne komedie romantyczne ze scenami, które wywołują niekontrolowane wybuchy śmiechu!

Bohaterowie:

Georgia – zakręcona, młoda kobieta, która wiele by w swoim życiu zmieniła, ale w sumie… po co?

Amy – siostra Georgii, która poważnie choruje i tworzy dla niej listę rzeczy, które w jej imieniu musi zrobić przed 30. W imieniu Amy, ale… lista jest stworzona w taki sposób, aby to Georgia wyszła poza swoją strefę komfortu.

Jack – kluczowa męska postać tej cudnej historii. Reszty dowiecie się sami!
 
Co sądzę…

Po zeszłorocznych „Współlokatorach” czekałam na taką historię, która podobnie mnie rozbawi, wzruszy i poprawi mi nastrój. I ogromnie się cieszę, że się doczekałam! „Lista, która zmieniła moje życie” to perypetie zakręconej Georgii, której życie zdecydowanie nie jest usłane różami. Tej biednej dziewczynie wszystko układa się inaczej niż by tego chciała- nie ma znaczenia, czy mowa tu o pracy, czy życiu prywatnym. To kobieta, która nawet butów nie może kupić w spokoju i bez przygód- muszę z tej okazji przytoczyć Wam cytat!

„On mnie zmusi do biegania, prawda? Będę musiała truchtać na środku sklepu na oczach bardzo atrakcyjnego mężczyzny. No cóż, to chyba koniec. Do widzenia, dumo. Żegnaj, godności. Miło było cię poznać, szacunku do samej siebie”.

KOCHAM, naprawdę KOCHAM tę historię.
 
 
Pomysł na fabułę jest idealny- każda scena równie dobrze mogłaby wydarzyć się w życiu moim czy Twoim. Autorka ma cudowną lekkość pisania, tak jakby została stworzona do opowiedzenia historii Georgii z jej punktu widzenia. Jej, jak ja uwielbiam tę bohaterkę! Dogadałybyśmy się w życiu prywatnym, na pewno! Poza komicznymi scenami, przy których często śmiałam się w głos (naprawdę!), znajdziecie tu również sprawy bardzo przyziemne, jak choroba bliskiej osoby. Dodatkowo oczywiście musi być facet! W komedii romantycznej musi być ta druga połówka! I macie moje słowo, połączenie Jacka i Georgii jest genialne. Kocham takie historie i nie przestanę się rozpływać również nad tą. No i te teksty! Osobiście się uśmiałam! J  Ogromnie czekam na kolejne komedie romantyczne Wydawnictwa Albatros! A Wam gorąco polecam sięgnąć po tę pozycję. Kto nie posłucha, ten gapa!

Tytuł: „Lista, która zmieniła moje życie”
Autor: Olivia Beirne
Wydawnictwo: Albatros

Premiera: 20.05.2020

Moja ocena: 5/5


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Albatros.

 

Komentarze

Popularne posty