#217 "Neon Gods" Katee Robert

Tytuł: „Neon Gods”

Autor: Katee Robert

Wydawnictwo: Uroboros

Premiera:  2022-10-12

 

Współcześnie opowiedziana historia Hadesa i Persefony, równie grzeszna co słodka.

Hades spędza życie w cieniu i nie ma zamiaru z niego wycho­dzić. Niespodziewanie jednak wpada mu w ręce Persefona, która szuka u niego ratunku. Kiedy Hades odkrywa, że dzię­ki niej może dokonać zemsty, której pragnął przez lata, pos­tanawia dziewczynie pomóc – za pewną cenę. Jednak z każdą kolejną nocą bóg ciemności coraz bardziej rozsmakowuje się w Persefonie i wreszcie gotów jest wyruszyć na wojnę z całym Olimpem, aby zatrzymać ją przy sobie…

 

Co sądzę?

 

Zwracacie uwagę na rekomendacje blogerów czy tiktokerów podczas książkowych zakupów?


„Neon Gods” to pozycja, która określana jest mianem fenomenu tiktoka. I faktycznie, przyznać trzeba, że było jej tam sporo i stamtąd właśnie ją kojarzyłam. Z przyjemnością więc zdecydowałam się na współpracę, choć nie wiedziałam kompletnie czego się spodziewać.

Persefona uciekając przed Zeusem trafia do Hadesa, który postanawia jej pomóc, gdyż tym samym będzie mógł dokonać zemsty na rywalu. Z każdym kolejnym dniem relacja dziewczyny z Hadesem coraz bardziej staje się nie układem, a czymś więcej.

Po pierwsze - zaznaczam od razu, że mimo że w „Neon Gods” spotkacie bohaterów mitologicznych, powieść nie rozgrywa się w starożytności, więc jeśli nie lubicie o niej czytać - bez obaw. To historia współczesna, w której znajdziecie telefony, wideorozmowy i mnóstwo innych nowoczesnych dóbr. Sięgając po nią myślałam, że otrzymam dawkę mitologii połączoną z romansem, jednak... dostałam erotyk. Jak wiecie - erotyków raczej nie zdarza mi się czytać, ale muszę przyznać, że czytało się to bardzo dobrze. Rozwijająca się relacja Hadesa i Persefony była przedstawiona w bardzo intensywny oraz, wbrew pozorom, emocjonalny sposób. Bardzo podobało mi się to, jak na siebie oddziaływali. Jednak pikantne sceny były... chwilami bardzo pikantne. Na okładce zdecydowanie powinna być informacja, że książka dedykowana jest osobom dorosłym, gdyż niektórzy mogą się zdziwić. 😁 Jestem zaskoczona, bo nie sięgam po erotyki, a ten mi się podobał! Faktem jest, że historia i cała otoczka bardzo przyczyniły się do jej odbioru, również motyw mitologiczny - od dziecka uwielbiałam mitologię, więc czytałam z przyjemnością. Bardzo miło spędziłam z nią czas, polecam i Wam!

 

Ściskam, Pamela

Polish.bookstore

 

 

Komentarze

Popularne posty