#208 "After" Anna Todd - wydanie graficzne

Światowy fenomen zarówno wydawniczy, jak i filmowy, tym razem w nowej odsłonie! Przed Wami „After”.

 

Tytuł: „After. Powieść graficzna. Tom 1”

Autor: Anna Todd

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki

Premiera:  2022-09-28

 

Niektóre historie można czytać bez końca. Światowy bestseller opowiedziany na nowo w formie powieści graficznej.

Jeśli Tessa miałaby wybrać jedno słowo, które najlepiej ją opisze, pewnie postawiłaby na „porządek”. Choć dopiero zaczyna studia, ma już wyraźnie zarysowany plan na życie: staż w wydawnictwie, powrót do rodzinnego miasta i oczywiście ślub – z równie poukładanym Noahem.  Jeśli Tessa miałaby jednym słowem określić nowo poznanego Hardina, mógłby to być „bunt”. Przypadkowo spotkany na kampusie chłopak to jej całkowite przeciwieństwo – porywczy, arogancki, kpiący z reguł i porządku. Ale także spontaniczny, tajemniczy i… pociągający! W życie Tessy wprowadza absolutny chaos. Wrażliwa dziewczyna dostrzega w nim coś więcej niż pełną buty postawę bad boya. Czy jednak warto zaryzykować wszystko dla Hardina? Czy jego mroczna strona nie zniszczy tego, co dobre w nim samym, ale i w Tessie? Szalona miłość „dobrej dziewczyny” i „złego chłopaka” może doprowadzić do katastrofy, ale może właśnie katastrofa jest tym, czego Tessa i Hardin potrzebują najbardziej?

 

Co sądzę?

Słyszeliście kiedykolwiek o serii „After”? Mam wrażenie, że ciężko o niej nie słyszeć. Wydawniczo były to dość głośne premiery, bez echa nie przeszły również ekranizacje. Tym razem Wydawnictwo Kobiece oferuje nam zupełną nowość, mianowicie – powieść graficzną. I to jaką! Tak pięknie wydanej książki dawno nie widziałam, nie można się od niej oderwać i cóż… dzięki niej poczułam się jakbym znów miała jakieś 17 lat. Cofnęłam się w czasie!


Poukładana Tessa rozpoczyna studia. Dziewczyna ma już gotowy plan na życie: skończyć naukę, zdobyć staż w wydawnictwie i wyjść za Noaha, który jest równie przykładny i ułożony jak ona. Życie jednak zweryfikuje słuszność jej planów, zsyłając na jej drogę Hardina- całkiem odmiennego od niej samej bad boya, który jest arogancki, za nic ma zasady i kobiety traktuje absolutnie niezobowiązująco. Na nieszczęście Tessy jest jednak bardzo intrygujący...

Zdaję sobie sprawę, że „After” podzieliło czytelników- tę serię albo się kocha, albo nienawidzi. Do tej pory nie miałam okazji przekonać się po której jestem stronie barykady, teraz już wiem, że jestem jej zwolennikiem. Z prostej przyczyny – ta historia pozwoliła mi przenieść się w moje młodzieńcze lata. Szkoła, przyjaciele, nauka, miłość. Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie był w młodości kochliwy lub nieszczęśliwie zakochany, kto nie szukał swojej tożsamości i nie eksperymentował. Wydaje mi się, że wielu z nas potrafiłoby odnaleźć w tej historii część emocji, które towarzyszyły nam, gdy byliśmy młodzi. Ja jak najbardziej je odnalazłam i była to dla mnie bardzo udana przygoda. Dodatkowo przyczynił się do tego format, w którym czytałam książkę – mianowicie powieść graficzna. Czytałam takie, gdy byłam młodsza, więc z olbrzymią przyjemnością poświęciłam czas lekturze i jestem absolutnie oczarowana tą wersją. To wydanie, choć objętościowo różni się od pierwszego, jest dopieszczone w każdym calu, a mimo to doskonale obrazuje emocje, jakie targały bohaterami „After”. Mimo że z racji formatu liczba słów jest raczej ograniczona i wiele trzeba wyrazić obrazem – wzruszyła mnie ta historia i forma jej przedstawienia. Połączenie grzecznej dziewczyny z bad boyem i łamaczem serc jest moim zdaniem ponadczasowe i zawsze znajdzie się ktoś, kto potrzebuje takiej historii. Ja jestem ciut starsza od Tessy i życie mam już poukładane, a mimo to z przyjemnością zanurzyłam się w jej historii. Bardzo polecam to wydanie nie tylko jako zakup dla siebie, ale również na prezent! Jest przepiękne i z niecierpliwością odliczam do premiery drugiego tomu.

Ściskam, Pamela

Polish.bookstore

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Popularne posty